Thursday 12 July 2018

ARE YOU DISRUPTIVE PERSON? - ES-TU UNE PERSONNE PERTURBATRICE?

After I finished my discussion with him, I began to see my dream in another dimension that I had not previously considered and this set me on a path that was different from what I had in mind. At the beginning of my pursuit, I wanted to run my vision by some people to enable me start doing something about it. This particular discussion was disruptive, it made me start questioning somethings and rearranging my strategies. Are you a disruptive person? Does contact with you help people see beyond their current perspective? Do your contributions make others see beyond what they can currently imagine, help them dream further and encourage them to dare? Many people just tell us what we want to hear but disruptive people will stare up things that are buried beneath our normal perception and help us change the course of our trajectory. If people seek to surround themselves with those who would disruption their normal, it will help them desire and pursue excellence. Unfortunately, many of us do not want to be disrupted, we would just be mediocre and satisfied with the familiar. Anyone who wants to live with intention and leave a lasting impact, needs to look for those who will be bold enough to help them to question their intentions and cause them to strive for integrity and excellence. Those who want to always go with what they understand, will never push beyond their limitations. Only those who are willing to explore, will discover new territories and help others to explore other territories. Be a disruptive person, that is the way to make those  who come around us enjoy this adventure called life. Enjoy your day!

Après avoir fini ma discussion avec lui, j'ai commencé à voir mon rêve dans une autre dimension que je n'avais pas envisagée auparavant et cela m'a mis sur un chemin différent de ce que j'avais en tête. Au début de ma quête, je voulais que certains puissent voir ma vision pour que je puisse commencer à faire quelque chose à ce sujet. Cette discussion particulière a été perturbante, elle m'a fait commencer à remettre en question certaines choses et à réorganiser mes stratégies. Êtes-vous une personne perturbatrice? Est-ce que le contact avec vous aide les gens à voir au-delà de leur perspective actuelle? Vos contributions font-elles en sorte que les autres voient au-delà de ce qu'ils peuvent actuellement imaginer, les aident à rêver plus loin et les encouragent à oser? Beaucoup nous disent simplement ce que nous voulons entendre, mais les gens perturbateurs vont regarder des choses qui sont enfouies sous notre perception normale et nous aider à changer le cours de notre trajectoire. Si les gens cherchent à s'entourer de ceux qui perturberaient leur normalité, cela les aidera à désirer et à poursuivre l'excellence. Malheureusement, beaucoup d'entre nous ne veulent pas être perturbés, nous voudrions simplement  être médiocres et satisfaits du familier. Toute personne qui veut vivre avec intention et laisser un impact durable, doit chercher ceux qui seront assez audacieux pour les aider à remettre en question leurs intentions et les amener à rechercher l'intégrité et l'excellence. Ceux qui veulent toujours aller avec ce qu'ils comprennent ne pousseront jamais au-delà de leurs limites. Seuls ceux qui sont disposés à explorer découvriront de nouveaux territoires et aideront les autres à explorer d'autres territoires. Soyez une personne perturbatrice, c'est le moyen de faire profiter à ceux qui nous entourent cette aventure appelée la vie. Bonne journée!

No comments:

Post a Comment